.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات ايران سالم ترين انتخابات دنيا است

استاندار گيلان گفت: با اهرم هاي قانوني كه وجود دارد نامزدهايي كه از صافي شوراي نگهبان مي گذرند مورد تاييد نظام هستند و هر كدام كه بيشترين آرا را اخذ كنند از حمايت رهبري بهره مند مي شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، مهند س قهرماني چابك در نشست تجليل از دست اندركاران شوراي تبليغات رساني دهه فجر اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم ايام خوبي براي گردشگران نوروزي ايجاد كنيم كه اين امر نيازمند حضور جدي و تمام وقت، با تمامي امكانات همه مسئولين استاني است.

وي در خصوص مسافران راهيان نور نيز تاكيد كرد: تعداد كثيري از هم استاني ها راهي جبهه هاي نور عليه ظلمت هستند و دستگاهها بايد در خدمت اينان باشد و شرايطي ايجاد كنند كه سفر راهيان نور بهتر از سالهاي گذشته برگزار شود.

استاندار گيلان با توجه به پيش رو بودن انتخابات رئيس جمهوري گفت: در انتخابات اقتدار، صلابت و مردمي بودن نظام به رخ جهانيان كشيده مي شود و انتخابات ايران برجسته ترين انتخابات دنيا در طول تاريخ بوده است.

وي افزود: امروزه دنيا به سياستهاي ايران به موجب قدرتي كه كشورمان دارد بيشتر توجه مي كند و ما بايد بدون هيچ شك و شبه اي به دنبال حضور حداكثري مردم باشيم مطمئنا تشخيص مردم درست است لذا بايد موانع را برداريم از تفرقه و تشنج جلوگيري كنيم تا بتوانند با آسودگي خاطر پاي صندوق راي آماده شوند.

مهندس قهرماني ادامه داد: در حال حاضر ايران از نظر قدرت پايدار نظامي جزء برترينهاست و در نتيجه افكار و خلاقيت جوانان ايران در فناوري و توليد علم بيشترين عملكرد را داشته ايم اينها است كه دنيا را به تعظيم در برابر ايران واداشته است.

گفتني است اشجري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نيز در اين نشست به ارائه گزارشي از فعاليت ستاد سيمرغ در ايام دهه فجر پرداخت و از دست اندركاران شوراي تبليغات رساني دهه فجر تقدير به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.